God helg!

Fredag idag. Dagen har varit fin tillsammans med Lo. Skratt och gos. Det behövde vi efter gårddagen som blev lite kaotisk bitvis och jag kände mej helt usel som morsa mest för att jag är så klumpig. Idag har vi varit på bebiscafé. Tjoho, tycker Lo. Igår var vi på middag hos Sara och Johan och Alfons, Ásta och vovvarna var också där. Tror att Lo tyckte om att hälsa på hos en annan liten. Nu ska jag ta mej ur sängen och ge hästarna lite hö och sedan ska jag göra göttakäk åt mej. Jag är närsjuk och hoppas på sällskap ikväll. Annars ska jag antingen se A dangerous method, Fish tank eller en hel hög med My So-Called life-avsnitt, om Lo tillåter.

Kommentera

