promenix promenad

På förmiddagen har jag, Sofia och Mattias gått en typ 2h-promenad med alla vovvar. Jag är hundvakt åt mammas hundar Pirre och Milton så det var totalt 5 hundar. Väldigt fint, om jag bortser från att Lo i princip skrek 1h av promenaden. Puh. Men nu känns det gött, hundarna är välrastade och nöjda här, Lo blev också mycket nöjd när hon fick mat i magen och jag känner mej också ganska skönt avslappnad i kroppen. Jag och Lo skulle egentligen ha åkt till Petra med familj idag, men det blir inte så eftersom vi är så skruttförkylda och inte vill smitta ner Mika, så istället blir vi nog hemma. Kanske hälsar på nånstans o kikar på idolfinalen, ikväll? 🙂

Kommentera

