morgonen

Lo sitter inne på min toa och har rullat ut toapapper och lindat in sej i det, hon har två par använda trosor runt halsen och två förpackningar microlax i händerna. Vilken bild. Har tyvärr ingen kamera att föreviga komiken.

Idag är jag ensam hela dagen. Skönt. Längtar lite efter mina hästar. Men först ska vi på öppna förskolan på Ålidhem. Igår åkte vi hem till mor o far en stund över dagen och på kvällen var vi till Á och promenixade och skjutsade henne till tåget.

Jag tänker, hoppas och är lite pirrig och förvirrad. Vad händer? Klarar jag av den här balansgången? Tankarna pendlar mellan rädsla för att bli sårad och rädsla för att såra och jag blir tveksam och försiktig.

Puss på er, nu måste jag sätta fart!

Kommentera

