barnledig fredag

Har bland annat spenderats promenerandes med vovvar och vän i gamliaskogen som på grund av det myckna regnandet är promenadvänligt igen (typ enda positiva med regnet). Texas har utvecklat en rätt tajt relation till en ny kompis och de rusar som tokar. Han blir så nöjd och det är skönt för oss alla här i huset.

Sen har jag gjort en halvt misslyckad tårtbotten, men jag tror det blir gott ändå :-), städat och gosat med hästarna lite innan jag la mej i sängen och kollade på film.

Imorgonbitti ska jag dekorera tårtan, blåsa lite ballonger och duscha. Om det hinns ska jag också göra en kladdkaka. Sen ska förstås Los födelsedag firas! Hon blir 1 år kl 16.33 imorrn.

Kommentera

