2012-drömmar

Okej, this is it, planer och drömmar för 2012, vissa genomförbara, vissa befinner sej på drömstadiet och lär få stanna där.

– Resa till Asien när jag fått sommarlov, hälsa på vänner. Typ juni. Helst ta med Lo, förstås! Budget/backpack-resa. Call me nuts, men jag tror på det här.
– Hundmassör-utbildning?
– Nån gång mellan jul och påsk, antagligen sportlovet, vill jag ta med Lo och åka ner till Stockholm och hälsa på syskon och vänner.
– Jag och Lo SKA ”skypa” med mina syskon regelbundet. Helst nån gång i veckan. Så hon får se er, helt enkelt!

Där befinner jag mej nu. Mer drömmar och planer kommer.

Kommentera

