toppeninledning på jul

Igår var det supervackert och jag hade en toppendag. Lo åkte med mina föräldrar hem och jag var barnledig och passade tex på att rida ut med Trollfuxa en magisk barbackatur i skogen, gå hundpromenad på Gamlia, vara med på Hundparkens träff på kvällen, bli bjuden på mumsig middag, kolla på film och somna (däcka) till film. Och sen sova tryggt, avslappnat och djupt.

Den här dagen har varit jobbigare hittills bland annat på grund av all trafik men nu sitter jag  hemma i Brattfors hos mina föräldrar och surfar. Saknar barnet som just hade gått och lagt sej när jag kom hit, men snart får jag ju pussas och kramas och busas med henne.

Ps. Jag vill inte tvätta mina händer. Dom luktar gott.

Kommentera

