lågt stämningsläge

Jag vill också kunna skaka på axlarna, bli kvitt allt det där som är drygt att känna bara sådär ”swisch” och så gå vidare, gå in i nåt nytt med hull och hår, ett helt hjärta som bara skriker efter kärlek. Så jävla enkelt det verkar vara för vissa.

Ja, jag hoppas faktiskt att det går åt helvete. Så jävla låg är jag. För ett tag sedan hoppades jag att han kanske skulle sakna mej och Lo lite, men jag fattar att det inte är så mycket att sakna, för honom i hans värld. Axelryck, och så vidare till nästa grej.

När han argumenterade (för allt var argumentation med honom. som för att vinna. vinna vad, undrar jag nu?) för aborten så sa han ju bland annat ”Ja men det är ju inte som att det här är sista chansen. Uppenbarligen är vi ju fertila.”. Detta sades alltså efter att han gjort slut, så han planerade ju inte barn med mej, men nån annan förstås. Jag hoppas innerligt att den nya bruden är så infertil som en brud kan vara. Och att det aldrig blir barn för honom. Så kan han äta upp det där på dödsbädden. Om han nu kommer ihåg det, jag misstänker att det är effektivt bortsorterat redan nu.

Ja, så var det skrivet. I affekt så jag kommer ju ångra mej. 😉

Kommentera

