Gott nytt år!

Jag är ett emotionellt vrak på grund av trötthet, så min känsla kan förstås vara färgad av det, men vill nästan fälla en tår över hur fint jag fick fira in det nya året. Värme, kärlek, mys. Men jag glömde babyvakterna i stan så nu måste jag dela sovrum med Lo. Hoppas jag kan sova gott. Texas verkar också halvt utmattad och mycket, mycket mattekär efter smällandet ute, så det här får väl bli första natten på ett år som han faktiskt får dela täcke med mej. (jag har inte kunnat sova med honom i sängen sen Lo kom, eftersom jag är så lättväckt nu.) Pippi verkar också vara spekulant på att dela säng med mej. Barnet har fått må bra men jag har proppat i henne Proviva och hon fick puréad mat till middag, om det nu var magen som var jobbig igårnatt. Jag känner verkligen av att jag sovit 4 h förra natten. NU ska jag stupa i säng. Godnatt alla och GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

