Fail

Dag ett på att försöka styra rätt på dygnsrytmen, både min och Los;

Målet är att jag ska vara isäng kl 24. Och idag tänkte jag att Lo skulle väckas 8.30.

Jag var isäng först kl 01. Sen vaknade Lo 5.30 och var vaken typ en timme. Hon sov sedan i min säng så när jag vaknade till för femtielfte gången vid 8 bestämde jag att vi sover till 9. Men kl 9 väckte jag henne!

Fniss. Sånt här vågar en ju aldrig berätta för andra småbarnsföräldrar.

Imorrn kanske det går bättre?

Nu äter Lo frukost, jag dricker Proviva-frukost (inte matpeppad, åt en chipspåse sent igår) och sen ska vi bege oss till Öppna förskolan som öppnar efter julledighet.

Ser ut att bli en fin vinterdag igen!

Kommentera

