imorgon

Får bli dagen då:

– Jag väcker Lo ca kl 8. Förhoppningsvis efter en sömnrik natt, för henne och för mej!
– Jag och Lo hälsar på Måttet för första gången.
– Vi besöker öppna förskolan efter vi varit på Måttet.
– Vi äter rödbetor i nån form till middag. Helst med vitkål i nån annan form.
– Texas blir aktiverad ordentligt, tex meddelst promenad samt lite rallylydnadstränande och framförallt medföljande på nedanstående:
– Lejonhjärta körs för första gången sen han blev sjuk i mars!!!
– Jag kommer isäng senast kl 23.

Idag blev ingenting som jag ville. Jag önskar att den här dagen kunde ta slut nån gång så jag fick sätta i mina öronproppar i öronen och burra ner mej i kuddar och täcke avskärmad från omvärlden.

Kommentera

