enough

det finns fan en gräns för hur mycket gnäll en orkar höra. Vad ska jag göra? Gnäll, gnäll, gnäll. Jag fattar inte varför och bryr mej inte så mycket längre. Jag vill bara att hon ska vara tyyyyst en stund så mitt huvud får vila. Öronpropparna är inpluggade typ hela tiden, huvudvärken bultar bakom pannbenet. Jag är förkyld och trött efter att ha sovit allmänt stört i flera veckor. Och så tycker jag det är sjukt svårt att hantera när hon börjar gnälla redan på morgonen, och bara gnäller, gnäller, gnäller utan hejd. Enda gången hon är nöjd är när hon äter men jag kan ju ogärna låta henne äta sej igenom hela dagarna :-(. Livet känns ”sådär” kul just nu. Nån ljusning snart hoppas jag?

(Hade en fin fredagskväll. Mycket fin! När barnet sov.)

One thought on “enough

Kommentera

