Oj!

Vilken dag det här blev!

Kom just in efter en bonus-timme med hästarna ute i finkallvädret. Trodde jag skulle få högst 10 min ute, eftersom Lo numer sover typ 1½ h oftast (och av hennes 1½h idag så vilade jag 30 min och sov 30 min…ja ni fattar), men nu har hon sovit i 3 h!

Hästarna är helt crazy livsglada och bjöd på bus helt utöver det vanliga och jag känner mej helt ruslycklig av att jag fick ta del av det. Framförallt så sprudlar det inombords av att Lejonhjärta såg helt FUCKING FABUOLOUS ut, stark, spänstig, busig, LIVSGLÄDJE personifierad.

Wow!

(Ps. Första dagen på dagis gick bra.)

Kommentera

