mer hår åt folket

alltså jag älskar mitt hår. In whatever shape. Satte en macka i mackjärnet och gick in på toan och klippte av dreadsen och gick tillbaka till mackan lagom till att den var klar. Lite sådär; jag är nyfiken på hur det ser ut därunder?! Bara att gör´t. Nu har jag kort krull på skallen. Jag älskar det. Frågan är om jag älskar det lika mycket imorgonbitti, men SKIT SAMMA. Hår är vackert. Jag älskar hår!

(Hihi, kom osökt att tänka på pållarna som ser ut som värsta fluffbollarna nu efter flera dagar med kyla. Hjärtat är så gölli så jag DÖÖR göllihetsdöden när han står och plirar med sötöronen spetsade, när jag rör mej ute på gården. Han är liksom hälften päls, hälften häst. Med punkfrilla. GÖLLI!)

En reaktion på ”mer hår åt folket

Kommentera

