Födelsedagspresent?

Segebaden-pulka åt mej o Lo o Texas

Men jag har lite bråttom så jag kommer nog ringa själv alldeles strax…

Sjukt fint ute idag! Jag låg i snön en ganska lång stund och blundade mot solen. WOW! Lo tyckte det var lattjo att kasta pudersnö.
Texas har fått lite rallylydnads-träning och vips hux flux så var sittandet och läggandet hur kvickt och bra som helst…vi var ju i RIDHUS! Ridhusbotten är tydligen bra underlag för kinkiga whippetgubbar. Fniss. Eller så berodde det på att han var helt övertänd och superladdad på att träna pga alldeles för lite träning på slutet. Nåväl. Kul var det iaf!

Nu ska jag skriva några fler rader på mitt personliga brev o sedan tänker jag gå ut och hänga med mina hästar i solskenet. Lo ligger och sover. Jag är svintrött men har sovit 5 h som en klubbad säl, utan öronproppar, inatt, och det känns faktiskt lyxigt. Jag sover väldigt sällan som en klubbad säl. Typ aldrig. Fint!

Kommentera

