Huden gör ont.

Ramlade isäng 21.30 igår. Vaknade första gången vid 1 av barnskrik i babyvakten och kände mej då pigg och utvilad. Lurigt… Sen vaknade barnet igen vid 5-tiden och verkade piggelin. Snackade för sej själv i 30 min o blevsedan ledsen o somnade efter kanske 10 min gnölande. O då var jag uppvarvad av att ha blivit väckt några gånger under natten, så efter det har jag knappt sovit, klev upp 6.35. Puh. Huvvaligen för sån här sömnbrist-känsla i kroppen. Känns som om min HUD gör ont på mej liksom.

Ikväll ska jag 1. Skriva klart CV. 2. Promenera häst & hund (och Lo i vagn, hon har bara sovit 40 min på dagis idag). 3. Göra mat åt mej. 4. Fodra hästarna och elda. Inte ett jävla knop mer gör jag! Ingen jävla tvätt, ingen jävla disk, jag plockar inte undan en enda grej, inget mer plugg, INGET.

Kommentera

