Överlevde

Vaknade efter typ 10 timmars sömn och kände mej 1. Inte febrig. 2. Inte vimmelkantig och illamående. 3. Glad!

Började dagen med att planera ridtur och körtur. Är ju barnledig. Passa på! Käkade frukost, plockade undan på golven. Sen blev jag sängliggandes igen. Puh. Känner mej svag och lite febrig (ooooont i kroppen!) och ynklig igen. Om vartannat frossig och kallsvettig.

Har dock pluggat en massa. Peppen. Älska plugg.

Nu försöker jag föra nån sorts inre diskussion kring huruvida det är klokt att försöka rida och köra. Eller om jag åtminstone orkar röra på hästarna på gårdsplanen. Eller om det bara är oklokt. Återhämtning, liksom?

Eller så blir jag sängliggandes tills jag åker till Bratt för att hämta barnet. Kanske lite mer plugg och kanske lite mer Lost?
Lite sorgligt känns det, mest för att jag hela tiden sörjer att inte kunna rida och köra som jag vill, och nu är jag ju ändå barnledig… (men halvstormandet utomhus lockar inte så värst mycket heller)

Nå, lite mer Stress och den nya ohälsan av Peter Währborg och Brämhults jordgubb & lime-juice först.

Kommentera

