Mensvärk!

Alltså, kunde inte låta bli. Livet låter så eländigt ifall en läser bloggen. Magsjuka, migrän, mensvärk följer efter varann.

Men mensvärken är en piss i Nilen nuförtiden. Så jävla coolt. Det som gör mensvärken dryg idag är att Lo helst vill klättra omkring på mej för att vara nöjd, och hennes klängande gör ont. Men i övrigt funkar livet ganska bra, sjuk jävla befrielse att få så lite mensvärk att jag typ kan ta ett piller o sen go on with my life. Har inget minne av att det nånsin varit så. Tvärtom har jag minnen av högstadietiden då jag låg på toaletterna i fosterställning och hade illamåendefrossa och ville skrika rakt ut men bara fick fram en massa gnyende ljud.

Ikväll är jag asless på mitt barn. Hon är som en klängapa. Gnölig. Mår nog lite knöligt i magen nu med så det är ju därför men det hindrar inte att jag blir less. Jag vill 1. Plugga 2. Sova. 3. Känna tystnad i öronen/hjärnan.

Bra dag iaf. Helt sinnesbra väder. Lo har åkt med i traktorn för första gången. Jag har  kört Hjärtat. Tränat lång stund med hunden. Skottat lite. Allt i solsken. Ätit. Pluggat.

Kommentera

