Fler bloggar

Fint – människor i min närhet. Jag har verkligen de bästa människorna runt mej. Lo inkluderad.
Mindre fint – förkylning och obeskrivlig trötthet.

Nu ska jag bara göra ett försök att länka till de andra två bloggarna jag har up and running.

Evis Modelhorses

och

Veganpeppen

Välkomna in å läsa å kommentera!

Också får ni också en länk till Feministiskt Forum i Umeås blogg. Där finns schema, kolla kolla. Det är nästa helg, 24 mars.

Också delar jag med mej av den finaste bilden jag har i mitt sinne från den här helgen.Ni har tur för denna gång finns det tom i digital form också.

One thought on “Fler bloggar

  1. hej det är jag den lilla tjejen som brukar komma och titta p dina hästar och jag älskar hästar jag har ridit ganska länga och jag går på ridskola men jag undrar om jag kude kanske få ha någon av dina hästar som en sköt häst jag kan rida mocka rykta sadla rida och mera jag håller på att lära mig lite körning så snälla det hade varit en dröm för mig hör gärna av dig p.s min faster hade 2 hästar nu bara en den största var en nordsvens och jag fick rida själv på dom och köra vagn på tittut den lite mindre själv
    men snälla hör av dig

Kommentera

