helg, sol o feministfestival

Bra fredag!

Jag o Lo vaccinerades imorse. Hepatit A & B och jag fick även vaccin mot japansk encefalit. Wiieee.

Sen har jag haft en bra dag på praktiken, en hel del (välförtjänt) beröm och så var det ju sol.

Kunde hämta Lo ”tidigt”, vi var hemma redan kvart i fyra och det var lyxigt. Bytte blöja på Lo och la henne o la mej sedan själv o sov också en liten stund. Lo sov till halv 7 och då fick jag väcka henne så hon fick äta lite middag innan vi åkte till feministfestivalen.

Fint häng hela kvällen lång, både med Lo och andra.

Nu måste jag ut o fodra pållarna och elda och sen stupar jag i säng. Imorrn väntar heldag på festivalen, lite volontärjobb och föreläsningar och workshops och kul uppträdanden, o sen blir jag barnledig då mina föräldrar hämtar Lo.

Skönt med ledighet! Största pluset med praktiken; på helgerna är jag faktiskt garanterat ledig.

Ps. Igår red jag ut en liten tur med Lejonhjärta och jag är nog fortfarande lite hög av lycka.

Kommentera

