ångrar det tidigare inlägget!

efter att ha varit ute i snöyran en god stund vill jag säga att jag ändå känner mej peppad! obotlig väderoptimist, det är jag det. Det känns ju lyxigt att knalla runt i värsta vinterlandskapet och pulsa i snö när datumet är 17/4. Lite knasigt men vädret är härligt, vackert om än lite blött och ruskigt.

(Bidragande faktor till min glädje var att Texas var helt yr i hättan av snön, han blev jättepeppad och glad av vädret. Och så kunde Lejonhjärta röra sej riktigt ledigt och bra då underlaget var sviktigare, när vi jobbade. Mycket glatt och fint, vill jag påstå!)

Kommentera

