HELGRUS!

Ja men vilken vecka det varit och är. Nu har jag en lördag och en söndag som är hyfsat oplanerade framför mej, imorrn ska vi ha långa tyglar-kurs här på gården, men annars inga planer. Och det känns fantastiskt.

Tråkigast: Beskedet att gulligaste farbror Joel som i princip bor vår gård här, har dött. 89 år gammal. Min empati och mina tårar går till Linnéa, hans lika gamla fru som varit dålig länge och som han skötte om senaste tiden. (tänker på den här)

Mest chockande: Mamma ringde biopappa Oskars föräldrar. Jag visste inte om att hon planerade det. Jag säger bara, OJ.

Mest peppigt: uppstart av psykradikal-grupp. Känns inte som jag ger gruppen så mycket, men är glad att vara med och hoppas det är ok att jag inte är en idésprutare just nu.

Lyxigast: fredagkväll med transteater och Kafé Station-besök.

Mysigast just nu: älskade lilla Minna är här. Åh vad jag tycker om den lilla egensinniga hunden. Med sitt fantastiska uttryck när hon är glad.

Kommentera

