men hallå!

Usch, vilket kaos jag har inombords. Än skuttar känslor och tankar åt ett håll, än åt ett annat. Just nu längtar jag till praktiken är över, men känner också lite panik för då har jag ju bara de sista veckorna i skolan kvar och sen då? ih. ah. oh.

Pratade flera timmar över skype med Mattias för ett par dagar sen. Det var behövligt, vi behövde snacka en massa om lite olika saker. Men det var som om jag sköt en beroendeframkallande dos av Mattias-samvaro. Nu har han dragit från Kina till Japan för att sova i tält ett par veckor och försvann alltså från uppkoppling. FINT för honom, tycker jag. Men tufft å hantera saknad o ensamhet o vilsenhet. Vill som kunna hänga med honom ”i köket” (datarutan)….

Kommentera

