det här med bloggandet…

…svårmotiverat nuförtiden!

Ser att det är tappra besökare som återkommer och kollar in bloggen, jag är ledsen att jag är rysligt dålig på att uppdatera just nu.

Men så här: Livet rullar på. Jag kommer garanterat ha behov av att blogga mer i framtiden, så jag dödar nog inte bloggen, men det är mycket annat i huvudet.

Tar examen om en vecka.
Är sambo och har pendlat från förtvivlan till en känsla av oförtjänt lyx. Dagsstatus: mycket stabilt.
Har resfeber.
Är med om traumatiska grejer med pålleliten men som tur är verkar han ha klarat sej bra.
Stressar inför framtiden men känner samtidigt tillförsikt.

Just nu är livet så jävla gött, har bara en gruppuppföljning på måndag samt utvärdering på torsdag och sedan tar jag examen, jag är i princip helt ledig nu alltså! Bygger hagar tills svetten rinner längs ryggraden och själen bubblar över av lycka, planerar för sommarens olika äventyr, gosar med barn och hundar och hästar och sambo… Dessutom har min panik över sambolivet lagt sej för tillfället och det känns bara fint och lyxigt och bra.

Och så vill jag också tillägga att jag trivs rysligt gött i snaggat!

Kommentera

