feber

För första gången på flera år känns det som om jag håller på att få feber. Uääähhh. Varit ute hos Hanna i klassen på en sammankomst med stora delar av klassen, men blev lite kall och nedkyld och kände redan innan aj-aj i svalget. Jag känner mej ynklig och även gråtig pga trötthet och feberkänsla. Nu ska jag gå ut och ta in Hjärtat i ligghallen, fixa käk åt pållarna och sen kryper jag nog isäng med Lost och ynkligheten. Imorrn tar jag examen! Sen ska jag låna några pocketar att ta med på resan, också ska familjen käka på Socialize. Yay. På lördag ska Hjärtat få inviga sitt sommarparadis, Texas få spåra och så kommer flera beteshästar på kvällen. Wiiiieee. På söndag planerar jag besök på klädbibblan, sätter all min tro till den för att hitta nån vettig klänning till brorsans bröllop. I början på nästa vecka ska hö hämtas, det ska städas lite och packas lite och sen drar vi iväg på semester. Sköna härliga ledighet!

Kommentera

