EXAMEN!

Alltså jag skulle ha varit yr av glädje om det inte vore för att jag är allmänt yr av sjukdom. Men idag har jag tagit examen. Jag är sjukgymnast! Åtminstone enligt diplomet ;-).

Ligger nu i sängen och myser, Lo ligger och sover, jag har kollat på Lost och sovit lite, Texas ligger under mina ben och jag skedar med Pippi, det hörs regnsmatter mot taket, grävmaskinerna har börjat transportera bort en väg för att skapa en annan, jag har fått världens roligaste och mest generösa examenspresent, ja det är en fin dag.

Nu ska jag se lite mer Lost och kanske sova lite till. Sen ska vi till Socialize och käka middag. Nomnomnom!

Kommentera

