sill bill och modell bordell

Förlåt, tröttheten. Vill bara säga att jag gjort sill ikväll. Senapssill och dillsill (som mest smakade och luktade citron, dock). Känner mej huslig. Om jag bortser från att jag råkade slänga in locken till de fd syltburkarna i ugnen också, vilket gjorde att köket och huset stank plast efter ca 2 min. Tydligen innehåller den där ringen som vrids åt mot burken, plast… Jag var snabb att rätta till mitt misstag, vill jag säga till mitt försvar. Är peppad på att göra curry-sill och kanel & apelsin-sill också. Samt siktar imorgon på att göra lemonad och isthé. Sen har jag målat modell. O känner verkligen peppen på den här ledigheten jag har just nu. Weeeeiiii! (och tji ni söderut som bara klagar på regn, regn, regn, för än så länge är det helt behagligt och okej väder här…moahahahaha)

Kommentera

