Sommarens låt alltså: Gnucci – 360 Donna – Original Mix
😀

Idag är livet toppen! Jag fick gråta lite mot en axel och jag har mens = är pepp på livet igen efter en veckas bitterhet pga PMS + orkeslöhet + motgångar.

Igår ramlade jag av Lejonhjärta. Inte så dramatiskt men min svanskota är kaputt igen. Nå, hela underlivet är lite mörbultat. Han bockade kanske 20 ggr innan jag druttade ner i blåbärsriset. Och han har världens vassaste manke. Puh. Det känns ungefär som att jag fött ett barn igen.
Men vill tillägga att han fortfarande är världens bästa.
Funny och Trollfuxa har bondat och jag är tokförälskad i henne. Liten welsh partbred-tjej som jag har på foder sen i lördags. Tror inte jag skrivit om henne. Hon är iaf tokfin.

Nu är jag pepp på dans, nån som är danssugen med mej? Den 27:e spelar Gnucci på Socialize här i Ume, det är Klubb Femtastic, och fritt inträde. Låter väl nästan för bra för å va sant?

Nu Lost. Inne på sista säsongen, det är grymt spännande nu. 😉 hoppas  Lo sover iaf 45 min till. Sen blir det kvällshäng ute, med hästjobb, hoppas jag. Hoppas alltså att Lo ska vara peppad på lite häst/gårdshäng.

Kommentera

