ser inte skogen för alla träd

Skrev ju ett inlägg häromdagen…om att jag ville kunna dela känslan nere i beteshagarna om kvällarna, med nån.

Så himla knäppt. Men det kan jag ju. Kanske inte på det sätt som jag mest önskar men jag har heller aldrig varit med om att jag kan dela på de coolaste upplevelserna med någon annan än djuren. Alltså de stunder som jag inte riktigt kan förklara… Och kanske existerar de inte för å delas med nån annan. Jag tänker att jag kanske inte kan komma in i den sinnesstämningen när jag är med nån annan vuxen person.

Därmed inte sagt att det går att dela fina stunder med den en älskar. Som detta:

Kommentera

