Kattboll

Jag har en liten katt i knäet. Som en liten boll. Hon är så jäkla fin, lilla Pippi.

Ville mest dela med mej av en länk till en doku om Fogelstadgruppen, porträtt av kvinnor som kämpade för kvinnors rösträtt, bland annat. Den är supermysig, kolla på den.

Jag red lite. Det var fint. Och myste lite med Funny. Hon har fantastiskt len päls på sin bog. Typ förtrollad blev jag.
Edit: Å nu är det morgon och jag somnade ifrån det jag skrev igår. Jag och Lo har myst i sängen här och strax ska jag köra iväg henne på förskolan  och sen, vattenpåfyllning, röjning, en ridtur i skogen, matlagning, till återvinningen och så jobb ikväll. Det gälls å va ruuuuskigt effektiv de barnlediga lediga timmarna ifall en inte ska förgås av dåligt samvete. Ja.

Kommentera

