jagärsåtröttattögonengårikors.nu

Ojoj. Sitter på jobbet och kan bara knappt uppbåda energin att skriva detta. Senaste dagarna har erbjudit på tok för lite sömn och på tok för mycket information för min hjärna. Det här med intensiv helg med storstad, hundmassagekurs och modellhästshowande och sen nattåg på Djur tillåtet (sittplats) kan vara slitet, speciellt i kombination med att gå på 13,5 h-jobbpass direkt jag kommer hem. Också känslan att höra Lo i bakgrunden när jag pratar med mamma i telefon, men hon är ju så långt bort. Jag börjar nästan gråta när jag känner efter hur mycket jag saknar henne. Det känns seriöst helt bisarrt att missa så här många dagar i hennes liv, hon utvecklas ju i rasande fart hela tiden och kommer inte vara ”samma människa” när jag träffar henne imorrn som hon var i torsdagsmorse. Känner mej liksom helt avskild från henne. Så imorrn ser jag först framemot (?) ett 10 h-jobbpass men sen får jag äntligen se skruttungen!
Nu får jag åka tidigare från jobbet, jippie! Ska hem och snusa hästpäls. Ah, börjar gråta vid tanken. Tröttsåtårarnarinnerhelatiden.nu. Hejsvejs!

Kommentera

