räknar ner…

Nu börjar jag räkna ner timmarna, minutrarna tills jag får träffa Lo. Kul kurs är nu över och jag vill HEM. Å stockholm visar sej från sin fulaste sida med nerkissade bussar och jag ser inte framemot att sitta ihopträngd i en djurkupé hela natten med min äckliga väska som luktar människokiss. (uäck!)

Jag å P ska på SCUM på Midgårdsskolan i Umeå i Oktober. Det kändes lyxigt. M fegade ur. Han känner sej attackerad, med all rätt, kanske. Jag ser verkligen framemot det. Jag väljer att se på manifestet som en ironisk text, fullt med laddade skämt. Och jag tror många män skulle må bra av att gå dit…

Å så är det Pride-fest i slutet på september. Typ 29:e. Jag har haft en gnagande känsla av dansabstinens länge nu. Men, jag vet inte om nåt kan slå förra årets Pride-fest med K å hennes bror faktiskt, det var så galet kul å vi fuldansade i flera timmar. Nästan så att jag måste stå över detta år, av rädsla att bli besviken. Eller, så kanske K kan komma och hälsa på??? Den 29:e är det.

Saknar hästar med höstpäls, Lo och katterna. Även litegrann mitt kök.

I veckan ska jag börja flytta ner till det fd vardagsrummet som nu ska bli mitt nya rum/sovrum. Då har jag haft typ alla rum i huset som sovrum. Det gäller att bo in sej ordentligt, serni.

Ja, nu lite Tradera-fönstershopping. Håller utkik efter coola tyger att ha som draperi och tavlor inne i Los rum och även i mitt blivande rum. Å sen True Blood. Sen promenixande innan vi åker mot centralen och vidare mot umeyo!

Kommentera

