Ambitionen går inte hand i hand med orken

Gråtig kväll å min sida. Trött, så in i bombens trött. Lo är ett trött och gnälligt barn.
Har för en gångs skull insett att det här går inte och ringt efter hjälp.

😦

Så jävla ovärt att vrida och vända på livet hela tiden och ändå aldrig räcka till, alltid vara på minus.

Råkade dunsa in i en bil idag, för att jag inte såg den, även fast den var mitt framför oss, så himla läskigt när en märker att hjärnan verkligen inte funkar.

Jag vill vara bättre än jag är.

Kommentera

