Gokväll bloggläsare.

Sitter i min hall och surfar medan Lo har värsta långbajsningen på pottan på hallgolvet. Ser rätt in genom fönstret hos grannen där det är lite action ikväll. Träffade för första gången den nya grannen idag och blev väldigt glad, så himla fin person verkar det vara. Dessutom berättade den personen att den andra nya grannen längst bort i byn håller på att BYGGA RIDHUS vilket gjorde mej alldeles lyrisk. Wow, möjligheterna till hästeri blev liksom helt andra här i skogen. Synd att det är först nästa höst ridhuset beräknas stå klart, men ÄNDÅ: den som väntar på nåt gott….

 

Nu en stund senare känner jag mej färdig med livet men måste åtminstone kvällsfodra hästarna. Skulle VERKLIGEN behöva och vilja lasta Funny, när jag ändå har en transport här, men NÄ, JAG ORKAR INTE. Jag är FÖRKYLD, varför bryr sej ingen om det och bäddar ner mej i en säng, hämtar snorpapper och  godis åt mej och ger mej en famn att gråta ut i när jag är värsta ynklig som nu? Bläbläblä. (hatar att jag längtar efter sånt när jag är ensam å sen när jag har nån å dela grejer med så är jag stenhård, som flinta, och kan inte släppa efter nåt alls. Blä. Seriöst sjukihuve känner jag mej.)

Kommentera

