Kanske lite bitter

Orosmoln

– Bilen som väl antagligen måste till verkstaden eftersom jag inte vill (kan/orkar/har intresse för) att fixa det som felas. Bromsbelägg ska bytas, bakluckan måste fixas med så jag kan öppna den osv.
– Datorn som verkligen inte vill vara med längre, superglappt i strömintaget + blir tokvarm av ingenting.
– Jobbsituationen: vad blir det av mej i januari?
– Orken och den ständiga sömnbristen pga allmänt störd å sämst sömn.

Fingrejer
– Ett önskejobb, iaf ”tills jag hittar drömjobbet”, som jag sökte idag. Hoppas jag får det. Känns peppat.
– Pållarna i vinterhagen fick kärnan på höbalen å Hjärtat fick sina 5 kg i 3 stycken hönät (alltså stoppat i ett hönät och sedan 2 ovanpå – det ska vara SVÅRT att äta, även för pluttiga russmunnar), vilket innebär att jag ikväll då jag kommer från jobbet inte har NÅT MÅSTE ALLS.
– Lo är så jävla go nu.
– Målade lite idag trots total misärkänsla i kroppen. Gillade vad jag gjorde, det är inte varje dag jag känner så!
– Jag är ledig imorrn.

Kommentera

