Just nu

Gjorde fem-minuters-kola, är superpeppad på att käka upp den men måste vänta ut barnet som av någon outgrundlig anledning inte vill sova. Jag antar att det är en bajshistoria, IGEN. Kass rutin hon fått in senaste veckan, vill jag påstå, att hon är supertrött men ändå inte kan sova för att det är bajs på G.

Idag filmade Mattias lite då jag red Trollfuxa lite i hagen. Jag tror att detta är FÖRSTA RIDFILMEN som jag fått filmat på mej och Trollfuxa. Med tanke på att vi huserat ihop sen 2003 så är det ju helt knäppt. Borde be om hjälp med filmning mycket, mycket oftare. 😉 Hursomhelst var det tokfint ute och jag älskar hagridningen då de andra två busar och grejar. Trollfuxa var dagen till ära mycket lös och mjuk i muskulaturen, tokbrunstig (de två hänger ihop. Alltså brunst = mjuk i musklerna.) och även hyfsat het. På filmerna försöker jag nog mest få henne att chilla ner och vila på steget och röra sej genom kroppen istället för att hetsa ihop sej, men eftersom jag gärna ville få bustraven på film så blev det ju ändå svårare med chillandet… Nåja, jag tyckte det var kul med filmer iaf så därför får ni se typ allihopa!

 

Det är ingen direkt ordning på filmerna, helst skulle jag ju velat klippt ihop det i ett program men det har jag inget och ingen ork att sätta mej in i hur en gör heller.

Nå, nu ska jag se om det går att lägga barnet? Jag längtar efter kolan!

Kommentera

