sängkväll

är på besök i storstaden. Har spenderat heeeeeela kvällen i sängen, typ. Skönt med egentid faktiskt. Egen egentid liksom.

å lyssna på detta då: Skator – Vita Kalla

Fint från Ume. lyssna!

imorrn ska jag lära mej massa mer bindvävsmassage, å så massa mer massagekunskaper på lördag å söndag. Å inte göra NÅT annat än kanske leka lite med min vovve och kanske kolla på På spåret, kolla lite platsannonser å sånt.

ikväll ringde Lo (med hjälp av Mattias), det var så ruggigt fint att få skratta å prata med henne en stund. Hon höll telefonen mot örat och sprang fram och tillbaka i Mattias hall samtidigt som hon skrattade och skrek. Å jag ba ”Jag saknar dej Lo och blir alldeles rörd av att höra din röst” så fick jag nån sorts utvidgat svar, helt obegripligt eftersom hon inte uttalar ord men hon lät mjuk å allvarlig och tokfin som bara hon kan.

Kommentera

