Men ÅH!

Lo hade haft svårt att somna borta i Umeå. Varit ledsen och lite fram och åter med pottabesök, toabesök (!) och kvällsmat. Efter ett misslyckat försök till läggning då hon blivit ledsen, hade hon sagt mamma-mamma-mamma och rotat fram Mattias telefon ur hans fickor. Så då ringde dom. Och sen ville hon skypa och jag lyckades komma på mitt lösenord så nu har vi skypat lite och jag är som en liten pöl av saknad. Lilla vännen, så hjärteknipande go hon är och fan vad jag saknar henne. Och GOSH vad jag älskar Skype, det är fortfarande väldigt svårt att prata med henne i telefon för då är hon mest tyst eller rabblar meningar som är obegripliga, men på skype så blir det ju nästan fullvärdig kommunikation.

Dessutom är mitt drömjobb nu ute på annons på LSRs hemsida…. AHHH, jag SKA ha det! Bara så ni vet, alltså. Jaaaa.

 

Å inspirerad av massa olika grejer så har jag nu gråtit floder av youtube-surfning, som leder till såna här videor eller såna här.

Kommentera

