uttråkad

Jag VILL känna mej nöjd här med enorma mängder egentid men NÄ. Nu saknar jag mina ”hjärtan” därhemma, Lo å Mattias å hästarna å katterna. Mest Lo, å Mattias.

Nu ska jag tröstäta chips å se På spåret.

Igår fick jag träffa en annan liten 2-åring, så himla kul med en liten welsh partbred i samma ålder som Funny, i jämförelse kan jag konstatera att Funny 1. Har väldigt, väldigt kort rygg. 2. Har mycket mer humör. 3. Är väldigt mycket mer bebis fortfarande i kropp och även mentalt. 4. Tappat fler mjölktänder.

Kommentera

