Drömmen

Imorse drömde jag en sån härlig, hoppgivande dröm. Jag träffade Bandit, min riktiga hjärtehäst, ingen kan nog nånsin mäta sej med honom, men han var nu 31 år gammal, såg supervälmående ut och jag grät av lycka. Han var precis som jag minns honom, snäll, artig, vänlig och mycket go. Det konstiga var dock att han hade samma färg som Funny. Hehe. I samma dröm träffade jag även en spågumma som hävdade att allt kommer ordna sej. Verkligen allt.

Vaknade på strålande humör, kände att dagen hade massor att ge!

Sen har jag jobbat med protective contact på Funny och känner mej peppad för det kändes väldigt bra och säkert och som att jag får möjlighet att jobba med bra grejer. Yay!

Även jobbat med Hjärtat på långa tyglar då Mattias å Lo och vovvarna följde med ut i skogen och jag blev så glad då han på hemvägen faktiskt är så pepp att han bjuder FRAM och bjuder på lite samling och en snabb, bra takt i samlingen (mot piaffen). Yay! Dock sjukt frustrerande på bortåtvägen att han knappt går fram….Arrrrgggghhhh.

 

Kommentera

