men NEJ!

Upptäckte just att jag missat att tacka ja till antagningen till kursen (OMT på hund) för att antaging.se är en skitsida :-(. Jag tackade ju ja men tryckte aldrig på en Ok-knapp som en tydligen måste trycka på. Och nu går det inte göra sen anmälan. FUCK IT! Måste ringa och undersöka saken imorrn. Så less. Blä skit blä. Och inte har jag fått svar från jobbet jag sökte å var på intervju hos, heller.

Mitt huvud känns som om det väger 50 kg och är fullt med bly. Huvvaligen. Skit.

Kommentera

