GAD å vårdkontakter

Nu har jag skickat  förfrågan i mina vårdkontakter om att få hjälp med ångestproblematik. Det känns bra. Jag fick insikten inatt, sent om sider, att det väl är så. En släng av GAD… Har redan kontaktat psykologmottagningen som har psykologstudenter, men har inte fått svar därifrån så antar att jag var för sent ute inför vårterminen 2013.

 

Nå, till nåt mindre tungt: Lo sover än! Trots att Astrid är hemma och stojar. Lo har supersvårt att somna om kvällarna. Jag är helt övertygad om att det är tänderna men hur länge ska det vara ett problem egentligen?

Idag skulle jag vilja orka med allt detta:

– Träna handtarget med kroppsdelar med Texas.
– Lejonhjärta på långa tyglar.
– Rida Trollfuxa i hagen.
– Träna target och ev huvudsänkning med Funny.
– Stapla ved, åtminstone 1, helst 2 eller 3, Ica-vagnar.
– Lacka 3 av modellerna som jag numer räknar som helt klara.
– Kanske bygga ihop Los ena julklapp? Åtminstone sortera oss igenom några kassar barnkläder som vi fått av snälla kusin/tremänning.
– Betala räkningar.
– Få tag i hovslagaren alternativt en annan hovslagare?

Också hade vi ju planerat att åka pulka hos Mattias å äta middag där, men vi får se.

Jag tror att jag börjar med att kliva upp å knalla ut å se om jag kan packa hönäten innan Lo vaknar. Hoppas hoppas!
Ps. När jag skrev det hörde jag Lo ropa inifrån sitt rum.

Kommentera

