Till salu

SÅ! Äntligen bestämde jag att enough is enough och gjorde klart det sista på tre av de modeller jag jobbat med ett långt tag. De flesta har grejats med i över ett år. Det står ju några i bokhyllan som jag gjorde klart för ett ganska långt tag sedan. De här nya är jag mer nöjd med, de håller överlag en högre kvalitet även om jag liksom ser en del grejer jag skulle ha gjort annorlunda IDAG…men så är det ju med utveckling, och det är fina modeller ändå, tycker jag!

Nå, samtliga dessa är till salu. Jag är väldigt osäker på hur jag kan prissätta dem, så jag är öppen för bud.

Ps. Bilderna är också i varierande kvalitet och kvantiet, Hucken var omöjlig att fota utomhus. Kan fota mer ifall det önskas.

SM ASB (G2?) rep mej (Evelina Rönnberg)

SM ASB (G2?) rep mej (Evelina Rönnberg). Målad tidigt 2000-tal. Helt ok skick, kanske något tjock i färgen. 120 kr.

JavaJive1 JavaJive2

Tr Ruffian rep mej (Evelina Rönnberg) till en svart blåögd extrem sabino/dominant vit. Skulle kunna visas som fullblod med Puchilingui-blod då han har lämnat hästar med liknande teckning (modellen är målad delvis utifrån honom), eller som QH med race-blod. Spektakulärt mönster, massa detaljer. Visad på Vattenshowen 2012 men mycket arbetad med sedan dess. 900 kr.

JavaJive7 JavaJive6 JavaJive5 JavaJive3 JavaJive4JavaJive8

 

Huckleberry Bey rep mej (Evelina Rönnberg)

Huckleberry Bey rep mej (Evelina Rönnberg) till en apelkastad skimmel. Målad tidigt 2000-tal. Något tjock i färgen och har lite märken och skrap, men vacker på hyllan och som synes helt ok PSQ! 500 kr.

mer alltid namnet) rep mej (Evelina Rönnberg). Målad tidigt 2000-tal.Helt ok skick! 350 kr.

Ett classikerfullblod (glömmer alltid namnet) rep mej (Evelina Rönnberg). Målad tidigt 2000-tal. Helt ok skick! 350 kr.

Whispering Grass

Lonesome Glory rep mej (Evelina Rönnberg). 700 kr.

PersonalJesus

Huckleberry Bey rep mej (Evelina Rönnberg) till en mörkfux pintaloosa. Bilden återger inte färgen riktigt bra, han är något ljusare. Den här modellen är fullproppad med detaljer. Visad på Vattenshowen 2012 men mycket arbetad med sedan dess. 900 kr.

Mon Gamin rep mej (Evelina Rönnberg). Både apelkastad och flugskimlig skimmel valack. Visades på Vattenshowen 2012 och blev klassvinnare bland novisägda, men är arbetad med mycket sedan dess. 900 kr.

AlphaCentauri11  AlphaCentauri9 AlphaCentauri8 AlphaCentauri7 AlphaCentauri6 AlphaCentauri5 AlphaCentauri4 AlphaCentauri3 AlphaCentauri2 AlphaCentauri1

 

 

2 reaktioner på ”Till salu

  1. Pingback: Till Salu! | Evis

Kommentera

