Knappt några smällar!

Så himla bra väder det var igår, iaf för kombon raketer å hästar på lösdrift (samt skotträdd hund). Dimma, molnigt och tungt på himlen. Vi hörde och såg några raketer vid tolv-slaget men sen var det lugnt! Wow. Hästarna är för första gången på massa år inte traumatiserade idag utan verkar vara sina vanliga jag.

Jag är hyfsat uttråkad men mår helt ok, skön känsla. Imorrn börjar jag jobba igen. Idag har jag stökat lite i rummet så att Mattias å grejer ryms. Ska nu knalla ut å fodra hästarna å sen ska jag göra vitkålssoppa till middag till allas förtret förutom mitt eget (fniss). Å så blir det städ innan barnet måste knalla i säng.Föryld är jag alltjämt men kanske försöker få en tid på vårdcentralen för å se att det inte är nåt bakteriellt skit.Puss å kram!

Kommentera

