första dan på jobbet…

går till historien som jobbigaste ever, jag har knappt sovit nåt pga barnet kunde inte somna i sin egen säng igår utan fick till slut somna i vår – jag kunde inte somna, låg vaken, stressade, fixade sedan en massa grejer mitt i natten, sen låg Lo och knödde på mej och jag sov oroligt och dåligt då jag väl sov och vaknade vid 5 och tyckte det var morgon – upp kl 7. Evighetsförkylningen är inte alls kul. Men kontaktade iaf hälsocentralen inatt genom mina vårdkontakter och hoppas på att få tid för å kolla upp. Nå, jag hoppas iaf på en VÄLDIGT lugn och bra kväll! Senaste veckan har varit kaos på sömnfronten för lilla barnet. Det känns sjukt jobbigt, påverkar hela livet i negativ riktning, men nu är jag iaf inte ensam… Nå, puss å kram världen!

Kommentera

