puh!

Kom isäng i vettig tid igår, men Lo vaknade vid 1-tiden och var mammig, ville sova i vår säng, och knödde runt och var orolig och verkade inte somna ordentligt på ca 2 h. Sen ringde klockan 6.30. Igår sov jag ca 4,5 h. JAG BEHÖVER SOVA!!!

 

Ps. Med Mattias går det prima med läggandet. Igår somnade hon själv i sin säng vid dagsvilan. Wow. Är jag med vid läggningen så måste jag ligga bredvid henne, och hon har svårare att komma till ro (mammigheten) så det tog väl kanske 45 min-1 h igårkväll. Jag har hoppet uppe nu! Kanske har vi lyckats ”läka” en del av problemet? Hon verkar fortfarande vara rädd att jag ska försvinna, men hon VILL iaf sova. Yay. Jag försöker tänka att mammigheten handlar om att hon måste få tanka trygghet, men att hon kommer att ”tanka upp” och sen kunna somna själv inom nån sorts snar framtid.

Kommentera

