Förresten!

On Lejonhjärta-note:

Jag har köpt en nylonsele, och tidigt i höstas köpte jag nya skaklar. Det betyder att vi har alla grejer hemma för att börja köra igen. Det är dock en långsam process för mej.

MEN jag tog fram selen igår för att prova in den på ponnyn och han blev så GLAD. Alltså, verkligen GLAD när jag lyfte runt baksele och brösta och däckel.

 

Wow. Jag älskar min ponny. Kan tänka mej att han saknar körningen. Vad tror ni? Jag hoppas det iaf. Hoppas även att det ska gå som smort att prova sätta honom i vagn igen.

Kommentera

