Magsjuka

Äh, så mycket för fina planer. Och magiskt väder. Då är jag magsjuk och kan inte röra mej särskilt långt från soffan utan att behöva göra ett toabesök. Så sur jag blir. Känner mej också lite stressad för det är grejer som verkligen MÅSTE göras nu innan Lo ska åka, och jag ska iväg. Plus att jag borde plugga anatomi.

Men barnet som spydde imorse har varit pigg och verkat må bra resten av dagen! Så himla bra :-). Hennes mammighet gör mej enerverad, då jag mått illa och inte klarar av att ha henne klängandes på mej, men hon har faktiskt förstått mej då jag bett om utrymme, några gånger idag, vilket har känts som värsta  grejen eftersom hon mer eller mindre suttit fast på mej på slutet. Och nu leker hon på övervåningen med kombobarnet å Mattias förhåller sej också däruppe, vilket känns sjukt skönt.

Kommentera

