modellbilder och förfrusna fingrar

Vaknade imorse med strålande sol utanför fönstret. Har väntat på en sån dag för att få några bilder på lilla commission-TWHn. Det visade sej dock svårt att fota honom med min kamera. Har verkligen svårt att få bra bilder på de mindre modellerna, tråkigt! Nå, det blev iaf NÅT och så hoppas jag att hans ägare kan ta bättre bilder :-D. Även bild på de andra två som lackades samtidigt, dock var SM Pason med om en liten ”nylackerings-olycka” så behöver fixas till på en strumpa och en hov. Micro Minin har väntat på att bli avslutad i nåt år eller så, nu äntligen har jag lackat henne. SM Pason ska säljas. Micro Minin behåller jag själv.

MicroMiniSH2 MicroMiniSH1

 

Denna lilla vän är ett red dun tovero Paintsto, har ingen far än men är dotter till R. Painting the Navy.

CommissionTaiLenke3 CommissionTaiLenke2 CommissionTaiLenke

Han har massa detaljer som inte alls syns på bilderna, bland annat ett blått öga, mottling runt munnen, ögonen och skapet, mapping, striped hovar etc. Har varit skoj att måla!

SMPASO1

Ett dappled rose grey Pasosto. Ska vara född isabell. Bilden gör henne inte rättvisa, tycker jag, väldigt charmig modell in person med ”levande” dappling och en guldig underton. Till salu!

Kommentera

