Tecken på ålder

Alltså, om mindre än en månad fyller jag 29. Måste räkna efter ibland men jo, så måste det ju vara.
Senaste tiden har jag muttrat över att mina kuddar verkligen sackat ihop. De som varit så fluffiga och goa, perfekt höjd och fluffighet. Men nu är de mest sorgliga ursäkter till kuddar. Och igår så insåg jag att jag faktiskt aldrig, inte EN ENDA GÅNG, i mitt vuxna liv har köpt en kudde. De här kuddarna jag har nu fick jag helt enkelt med mej då jag flyttade hemifrån. Eller? Ja, eftersom jag inte har köpt nån kudde en enda gång (inte ens till Lo, för hennes bebiskudde har jag fått) så antar jag att det är så det är. De har hållit ut ända tills nu.

Mattias, som bara är juvenila 26 år, har flera kuddar som är superfluffiga och perfekta, men det är samma för honom – de har han fått med sej hemifrån då han flyttade hemifrån. Och han är ju lite yngre än mej då….så hans kuddar håller väl ut ett tag till.

Därför konstaterade vi att ett säkert ålderstecken är att en måste KÖPA KUDDAR. Hehehe.

Ps. Jag sitter på jobbet och kollar på Gengångare på svtplay. Sök å se. Fint med franskan och lite lagom otäckt. Det är en serie alltså, om 8 delar.

Kommentera

