Förkylningen på G bort?

För första gången på flera dagar vaknade jag imorse och kände mej hyfsat pigg. Tror att förkylningen är på G att lämna kroppen. Bra! Min plan är att fara på Verket och dansa loss med Dans Illegal/Ingen människa är illegal imorrn, så det vore fett najs om jag kände mej piggelin då.

Har en förjävla hosta och nyser var femte minut men antar att det är slemfasen, nu ska allt UT ur kroppen. Bra!

Idag vill jag göra påläggskorv samt vill jag rida tantifjant och ev tömköra pluttifjutt. EH, jo, kära barn har många namn, som de säger. 😉 Sen vill jag promenixa med vovvarna å barnet då hon kommer från föris.

Ikväll är det final i På spåret, ba så ni vet. 😉

Nåt jag SKA göra är att kolla närmre på kursanvisningarna så jag kan börja förbereda peer learning-lektionen. SI-leder och ländrygg har jag valt, tyvärr blir vi ensamma på varje område, känns läskigt/omöjligt att hålla  i en 1,5 h lektion själv. Men jag fick uppfattningen att de är snälla. Ska även undersöka vad jag ska skriva rapporten om, VILL göra en fallstudie men det är kanske inte det lättaste.

Först ska jag dock ut till pållarna och släppa ut dem/sprida hö i hagen. Jay!

Kommentera

